Fint.

Emelie och jag tittar på plastikoperationer "gone wrong". Vi skrattar och förvånas, till sist kommer vi till en tjej som gör att denna konversation blir till.
Jag: Alltså..
Emelie: Mhm jaa.
Jag: Jag vet inte vad jag ska säga.
Emelie: Läpparna var okej.
Jag: Näsan var inte så dålig heller..
tystnad
Jag: Egentligen ser hon ju bra ut. de enda som var minus är ögonbrynen.
Emelie: Hahahaha ja.
Alltså visst det kanske inte låter så kul när man läser det men hahaha, stämningen, våra blickar och nej åh emelie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det var helt magiskt ;) haha, nej men det var riktigt pinsamt att vi inte våga erkänna liksom.. det var roligt <3

2009-10-28 @ 18:53:51
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0