Babbel babbel..

Ny blogg design, kände att den förra var så fruktansvärt ful den behövde en uppgradering, synd att annat inte kan fixas så lätt, sånt som man tycker ser förjävligt ut.
Tänk positivt, du får vara nöjd med det lilla, yeah, thats so fucking wrong. Nej, det funkar inte, visst du ser helt "Carola lycklig ut bland folk", jag trivs med mig själv skitsnack sen går du hem och skriker i kudden. Förneka det inte för det är sant, hur bra det än låter att du trivs med dig själv och att hela världen är så underbar yada yada så är det inte sant. Lifes a bitch and then you die.
Det finns ingen mening.
It really takes a fool to remain sane.
Det brast nästan för mig idag på stan, jag kände hur det kom bubblandes under skinnet på mig. Jag ventilerade mig till folk för att se om det kändes bättre, det kan jag inte påstå dock fint att höra fina ord men det hjälpte inte så mycket jag kände mig dummare och dummare för farje bokstav jag knappade ner på den förbannade mobilen. Några timmars kollektivfärd senare var jag i karlns armar, fylld av alla känslor på en gång, ilska, ledsamhet, glädje, irritation, förvirring och dessutom med den största abstinens efter något onyttig. Jag blev som ett barn och rev i skåp efter något gott, det jag kunde hitta var..
läkerol.
Den som säger att det finns en gud, får gärna stoppa en pistol i munnen nu och JAG är gärna den som trycker av.
Jag vill helst vara ge ett stort jävla pekfinger till världen nu..
Lika meningsfull och smart som den här bilden ser ut att vara är DU och ditt förbannade satans jävla skit liv.
Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Dirty Eddz

Hahahahaha! Älskar bilden <3

2009-10-24 @ 11:31:30
URL: http://kafferingar.blogspot.com
Postat av: cicci

PMA :D

2009-10-26 @ 16:03:41
URL: http://trincest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0